3 Eylül 2010 Cuma

TANISMA DiYALOG

Örnek:

Örnek Diyalog:

Ahmet: Guten Tag ! ==>> Iyi Günler.

Mehmet: Guten Tag ! ==>> iyi Günler.

Ahmet: Ich heiße Ahmet,wie heißen Sie? ==>> Benim adim Ahmet,sizin adiniz ne?

Mehmet: Ich heiße mehmet. ==>> Benim adim Mehmet.

Ahmet: Wie geht es Ihnen? ==>> Nasilsiniz?


Mehmet: Ganz gut,danke ! Und Ihnen ? ==>> Tesekkürler iyiyim. Siz nasilsiniz?


Ahmet: Danke,auch gut. Ich wohne in Berlin, wo wohnen Sie? ==>> Tesekkürler bende iyiyim. Ben Berlin´de oturuyorum. Siz nerede oturuyorsunuz?


Mehmet: Ich wohne in Hamburg. ==>> Ben Hamburg´ta oturuyorum.

Ahmet: Und wie ist Ihr Name? ==>> Peki sizin adiniz ne?

Ayse: Ich heiße Ayse. ==>> Adim Ayse.

Ahmet: Wohnen Sie auch in Hamburg? ==>> Siz de mi Hamburg´ta oturuyorsunuz?

Ayse: Nein, ich wohne in Düsseldorf. ==>> Hayir ben Düsseldorf´ta oturuyorum.

Ahmet: Herr Mehmet, sprechen sie Deutsch ? ==>> Almanca konusuyormusunuz Mehmet Bey?


Mehmet: Ich spreche ein bisschen Deutsch. ==>> Biraz Almanca konusa biliyorum.


Ahmet: Frau Ayse, sprechen Sie auch ein bisschen Deutsch? ==>> Bayan Ayse, sizdemi biraz Almanca konusuyorsunuz?


Ayse: Ja, ich spreche auch ein bisschen Deutsch. ==>> Evet, bende cok az Almanca konusuyorum.


Ahmet: Woher kommen Sie,Herr Mehmet? ==>> Nerelisiniz Mehmet Bey?


Mehmet: Ich komme aus der Türkei. ==>> Türkiyeliyim.


Ahmet: Und Sie, Frau Ayse, woher kommen Sie? ==>> Pekiya siz nerelisiniz bayan Ayse?


Ayse: Ich komme auch aus der Türkei, "und woher kommen Sie Herr Ahmet" ==>> Bende Türkiyeliyim, peki siz nerelisiniz Ahmet bey? " Burada ahmet bey´e de nereli oldugu soruluyor ahmet beyde türkiyeden geliyor onun icin Ich komme auch aus der türkei ==>> Bende türkiyeliyim.

Mehmet: Wie ist Ihr Adresse, Herr Ahmet? ==>> Adresiniz nedir Ahmet bey?

Ahmet: Meine Adresse ist Daimlerstraße 64. ==>> Adresim daimlerstr 64.

Mehmet: Buchstabieren Sie bitte! ==>> Harf harf söylermisiniz lütfen!

Ahmet: D-A-i-M-L-E-R- Straße. ==>> Harf leri gördügünüz gibi tek tek yazdim yani tek tek söylenilmesi istenildigi icin aralarina - isareti ekledim.

Mehmet: Und wie ist Ihr Telefonnummer? ==>> Peki telefon numaraniz kac?

Ahmet: Meine Telefonnummer ist 044604460. ==>> Telefon numaram 044604460.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder